Popa, busuiocul, sibianca, albaneza, fetesteanca si CANTORUL

Daca da ala cu coarne si citeste acilea colega de apartament V. am pus-o rau, dar nu ma pot abtine. Anumite initiale au fost schimbate din motive de nimeni stiute. Intamplare adevarata, pe ici colo modificata.

Trece si Revu' cu bune si rele, care mai de care pe la baie, pe la pat, pe balcon sau pe unde a apucat si vine ziua de 2 ianuarie. Implicit si popa cu Botezu' (nu Botezatu' ca ala e ocupat si n-are vreme de colindat). Bonnn. Cum spuneam vine popa, n-are rost sa trec in revista cat s-a mai patrulat prin casa pana sa ajunga omu' lui Dumnezeu, ca daca nu e ceva in regula si la locul lui si vede popa.

Io - sibianca, madame R. - din Fetesti barfeam de mama focului gazda V. "cata forfota...pentru ce, 0.002 mc de apa pe pereti si un busuioc, minus 10 lei din buzunar pe motiv sunt chirias, nu-mi permit mai mult", noi ne hlizeam de mama focului in timp ce colega de apartament socializa cu vecina de vis-a-vis "ce naiba sta atata la aia, ce i-o da..." si tot asa pana cand apare el popo si ii comunica colegei de apartament sa aibe rabdare ca vine si la ea/noi.

20 de minute mai tarziu, lungi si trase de coada, apare popa "In Iordan....Doamne..." altceva nu am auzit ca stateam cu colega de apartament - albaneza si fetesteanca in bucatarie sa fim "botezate". S-acum incepe distractia. Albaneza saruta crucea si ii spune preotului "parinte sa ne dai busuioc ca suntem 3 fete, NEMARITATE!!!" sa intru in pamant de rusine nu alta. Omu' se conformeaza si ne da, adaugand ca al lui cantor, prezent, e NECASATORIT!!! Si ca el ne da o tona de busuioc dar nu e chiar asa de simplu, in secunda aia eu si R. am fi preferat sa ne evaporam. Cantorul insista si confirma ca e NECASATORIT!!!

Neinteresant, omu' insista ca sta la 2 scari de noi si ca ne lasa si numarul de telefon, dar pauza, sibianca si fetesteanca il ignora, in timp ce albaneza insista la preot "ce sa facem ca suntem NEMARITATE!!!" io insistam ca divintatea ne ajuta dar nu cu bun simt, albaneza nu ceda, preotul imi dadea dreptate, cantorul insista cu numarul de telefon, fetesteanca repeta ca ea pleaca ... nimic, niciun rezultat, la un moment dat preotul spune si pleaca:

"Sa va iubeasca: cine vreti, cum vreti si unde vreti!!!"

Apoi pleaca, cantorul se asigura care e din Sibiu, care e din Alba si sta in chirie la adresa respectiva si care e  din Fetesti, apoi pleaca.
Sibianca si fetesteanca pleaca si ele acasa. Ajunsa acasa primesc si al doilea botez, nu zic nimic de busuioc, trece Boboteaza, trec si visele (nu a fost cazul de vise) si vine Sfanta Zi de Azi.

Primesc mail:

"Ghici cine a sunat la mine la usa?::)))mori de ras....cred ca era cantorul de la botez..ce prostovan e...a sunat..am intrebat cine e...nu a zis nimik...ii venea sa rada...a bolborosit ceva (eu i-am zis de dupa usa sa zica cine e ca nu deschid) - avea caciula in cap...de aceea nu l-am recunocut,,,a plecat,,,m-am uitat pe geam...se uita pe sus..si a intrat doua scari mai incolo...deci am dedus ca el era::)))...OARE CE-MI ZICEA?::)))"

Mail-ul e la misto, albaneza nu i-a raspuns ca stia si ea prea bine - ca si-a pus omu' busuiocul sub perna si ne-a visat. Omu' vrea sa se insoare. :)))

 Ce bine ca locuiesc ocazional acolo si cu norma intreaga la alta adresa. Multam' Doamne!!!

Comments