Dragostea dureaza trei ani

Asa spune psihologul francez Frederic Beigbeder in a sa carte cu acelasi titlu "Dragostea dureaza trei ani".

Citind cartea nu doar eu ci insusi autorul ajunge la concluzia ca nu exista un termen pentru dragoste, ea dureaza exact cand credem in ea, exact cat ne dorim, cum ne dorim. 

Din punctul meu de vedere dragostea dureaza exact cat cred in ea, poate un minut, o ora, o zi, o viata. Trebuie doar sa crezi si sa traiesti fericit. Asta cred eu, cea care inca nu a gasit acea dragoste care sa ma urce la cer, poate am gasit-o dar mi-a scapat, poate o traiesc acum si omit acel detaliu care face diferenta, poate...

"Dragostea dureaza cat trebuie sa dureze, dar daca vrei sa dureze, cred ca trebuie sa te obisnuiesti cu gandul ca o sa te plictisesti ca la carte. Trebuie sa-ti gasesti persoana cu care ai chef sa-ti imparti lehamitea. De vreme ce pasiunea eterna nu exista, macar sa cautam o plictiseala agreabila."

"Sa pui mai mult pret pe efort decat pe recompensa, asta este dragostea." Confucius

Din punctul tau de vedere, cam cat crezi ca dureaza dragostea?

Comments