Pierduti in marele alb

Am auzit mereu "sagetatorii sunt nascuti aventurieri si neseriosi", prima parte o voi dezvolta mai jos, a doua de este asa sa-mi fie cu iertare, eu ma simt bine in pielea mea, ar fi culmea sa strig in gura mare "DA DA DA!!!". Not me!!!

"Sagetatorii sunt sportivi entuziasti, aventurieri si exploratori, ca urmare se plictisesc usor de activitatile zilnice si incearca sa se distanteze de ele..." acestea fiind spuse incep povestioara:
 
Vineri seara sambata dimineata, orele 00.00, ne facem - noi fetele - intrarea in Liquid The Club, se anunta mega concert Antonia, mega concert in capul altora, ce sa cante fatuca care are 4 melodii si nici pe-alea ("Pleaca" doar pe jumatate, etc.). Micutza artista s-a lasat asteptata pana la ora 2 fara ceva ca sa ne incante vreo 40, 45 de minute cu indulgenta. Artista e frumoasa foc, de la nume la ochisori, stie nepotu' de ce o place, dar mai are mult pana sa devina artista cu acte in regula. Pe la 2:45 imi iau amica de suferinta si plecam sa-mi recuperez partenerul de aventura.
 
Pe la 3 si ceva ne punem la drum spre Transalpina, noi doi si bunul Dumnezeu. Cu un pahar de Cuba Libre la bord, o foame de nedescris in glanda si cu partenerul in dreapta - ocupat cu ale lui -  plecam cu viteza "ca sa ne radem". Si ne apuca ora 7.00 la Barajul Oasa, unu dormind de ore bune si celalalt cu ochii intredeschisi.
 
Doua ore mai tarziu, dupa un somn chinuit plecam spre Babau stie unde, probabil vroiam sa ajungem la Obarsia Lotrului, dar pe un drum inzapezit nu reusim decat sa ne ingropam in zapada cu un 4x4 si cu toate dotarile necesare. Suntem constienti ca e de rasul lumii ce ni se intampla, eu ma rad si mai tare "ca-s ca o pitzi in tocuri la munte" ca doar nu v-ati gandit ca am trecut pe acasa in miez de noapte sa-mi iau haine de munte, nici pomeneala - unde mai e spiritul de aventura. Desi mi-as fi dorit.
 
Eu si Alba ca Zapada mai straluceam la ora aia in zapada!
 
Cert e ca ajutati de un camion si 3 oameni - binevoitori - am reusit sa ne intoarcem acasa - 15.30. Apoi am dormit pana a doua zi la ora 7.41. Fix.
 
Concluzia: Eu sagetatoare, aventuriera, neserioasa, ma adaptez usor, dar sa fie totul sub control. Deci cica-s cascadoare dar doar pe jumatate.
 
Nu stiu cum fac dar ma tot ratacesc.

P.S. In liceu cand colegii planuiau un chiul in masa, eu cu colega ne invoiam la diriga si plecam. Dupa noi potopul, mnoo ce sa mai zic acum cand am mai multa minte si experienta.

Comments

  1. Pentru cînd te dezrătăcești, :), un Liebster Award: http://orin-mylife.blogspot.ro/2013/02/ce-am-primit-eu-si-va-dau-si-voua.html

    ReplyDelete

Post a Comment