Sweet dreams pussycat

Cine s-ar fi gandit la asta - ca o sa ajungem sa ne calculam nu doar cate ore dormim ci calitatea somnului. Toate astea au inceput in ziua in care am citit postarea -Top 6 aplicatii iPhone pe care trebuie sa le ai pe blogul Korinei.

Scurt si la obiect, instalat aplicatie, pregatit pat, pijamalutze si dai cu somnul, am respectat instructiunile si m-am conformat, am renuntat la dusman si am dormit cu iPhone-ul (nu credeam asta pana in ziua respectiva). Mai jos se vede cum/cat dorm eu, cat e light, cat e deep si cat e wake up. 

Am avut rezultate si mai nasoale, asta a fost in prima seara.

Asa zice aplicatia, eu una zic ca isn't so true, ca eu cand le dorm nu ma joc, posibil la fiecare miscare - de pe o parte pe cealalta sa dea cu minus, altfel nu pricep de ce rezultatele astea. Cert este ca aplicatia nu doar ca iti analizeaza somnul dar te trezeste la momentul perfect si vei fi fresh all day, trebuie doar sa te trezesti cand suna, nicio secunda mai tarziu.

Am testat 3 zile nopti dar eu de trezit la 06:05 nu am reusit, o fi fost ora perfecta dar nu pentru mine, treptat a sunat cand eram si eu pregatita - in timpul saptamanii ceasul meu biologic imi face trezirea, acum am apelat la SleepTime din curiozitate si tot ca mine fac.

Papa cam 20% din baterie, dar nu e o regula, momentan am facut o pauza ca ba nu aveam baterie, ba adormeam inainte sa dau start sleep.

Sper sa vina ziua cand voi dormi bine si ma voi trezi cand spune aplicatia. :))



Comments