Ce-am citit si ce mai am de gand sa citesc

Nu ca v-ar interesa dar ce-am citit si ce-am de gand sa mai citesc in cateva randuri.
Anul 2013 a inceput cu o sete de lectura de inca ma mir si eu, cert e ca toate acestea "se trag" de la omu' care m-a molipsit fara sa-mi dau seama, treptat noptiera se elibereaza, erau multe in pending.
Totul a inceput cam asa:
1. Cu cartea "Mananca, Roaga-te, Iubeste" - Elizabeth Gilbert prin februarie, cand dupa un an lung am finalizat-o (a fost cartea la care am zabovit foarte mult, din motive clare - lene mare). Cartea si-a luat zborul cum spuneam aici si dusa a fost. Mi-ar fi placut sa stiu pe unde e acum dar incurcate sunt caile Domnului nostru.
Asa ca de trecut pe lista must read  de la cucoana Gilbert ar fi :
- "Ultimul barbat american";
- "Si am spus da. O poveste de iubire" continuarea cartii "Mananca, Roaga-te, Iubeste".
2. Apoi cum omu' cu cartea aparuse in viata mea si ma molipsisem cu "cititu" si fiindu-mi imprumutata am inceput sa citesc "Dragostea dureaza trei ani" - Frederic Beigbeder. Faina carte dar totusi am o alta parere, e lume libera, e permis.
3. Atat de tare m-a prins acest virus incat nu a fost nevoie de prea multe sa-mi achizitionez trilogia "Fifty Shades" - E.L.James. Cartiile mi-au fost calduros recomandate de o colega, dupa cateva recenzii citite m-am hotarat sa incep lectura, din martie si pana la inceputul lui mai am stat cu ochii in carte si tare mi-a placut. Ce daca e o carte erotica, in ziua de Paste am citit ultimele pagini ale frumoasei povesti de iubire dintre cei doi tinerei.
Un prieten imi povestea, de ce e atat de atent si "expert" in pat, ca din pasiune si din dorinta de a-si satisface partenera a citit mult, mnoo aceasta trilogie e buna di tat la acest capitol. Acum astept filmul.
4. Pentru ca la Teatrul "Radu Stanca" s-a pus in scena "Maestru si Margareta" - Mihail Bulgakov si ca sa inteleg ceva din piesa mi s-a recomandat sa citesc cartea, am pus in hold volumul 3 din Trilogia Fifty Shades si luna aprilie a fost dedicata acestei carti, cam greoaie dar finalul multumitor. Per total mi-a placut mult si cartea si piesa de teatru. E genul de carte care trebuie citita o data in viata ca sa nu simti ca ai trait degeaba.
5. Luna mai am dedicat-o cartii "Parfumul" - Patrick Suskind, o poveste despre parfumuri, crime si propriul miros. O poveste care merita citita chiar daca ati vazut filmul cu Ben Wishaw si Dustin Hoffman in rolurile principale. O carte care isi va lasa amprenta mult peste cititor si puteti invata foarte multe. Numai chestii faine.
Acum sunt in pauza ma gandesc cu ce sa incep, pe noptiera asteapta:
si inca vreo 4 care nu-mi amintesc exact titlurile.
Dar in telefon ma asteapta ebook-ul Marele Gatsby care dupa ce am vazut filmul ma "mananca" sa citesc si cartea lui Francis Scott Fitzgerald.
Later edit. La sfarsit de an o sa actualizez lista asta. Sper sa am multe de adaugat. Chestia si mai faina pe care am observat-o e ca nu mai investesc in haine ci in carti.


Comments