Ia, bluza romaneasca sau CHIC made in RO


Asta-i preferata mea, doar ca e deja aleasa si are o
 destinatie precisa. Sub Pamant SRL.
Scriam acum ceva timp sau mai bine spus va aratam "zestrea" bunicii aka a mea. "Mi-s fata de la tara" a fost doar primul episod din ce are sa urmeze. 

Mi-a placut si imi place ca tot mai multa lume (fetilii) lasa banala camasa in dulap si opteaza pentru ia noastra romaneasca.
Mai mult, in 17 mai 2013, cei de la revista The One au dat o petrecere unde dress code a fost IA ROMANEASCA, plus "au provocat" ca oriunde in tara/lume s-ar afla toate doamnele si domnisoarele sa promovoze ia, care a devenit o piesa vestimentara foarte indragita atat in tara cat si peste hotare si chiar e in trend anul acesta - a se vedea colectile designerilor straini.
“Fiind o revista 100% romaneasca, am considerat normal sa sustinem reinterpretarea fashion a iei romanesti, mai ales ca mari designeri internationali au folosit ia in colectii importante. Campania are ca mesaj urmatoarea idee: esti romanca? Fii mandra de asta! Poarta ie pe 17 mai, oriunde te-ai afla, sa aratam lumii cum arata frumusetea in romaneste”, a declarat Andreea Esca, directorul editorial The One.
Ia, bluza romaneasca, poate deveni un brand national, recunoscut de toata planeta daca vom reusi sa promovam impreuna traditia noastra mostenita din timpuri demult apuse. Multi vor spune ca e exagerat sau doar vis neimplinit, dar de ce sa nu incercam.
Al doilea demers in aceasta directie l-am "descoperit" ieri pe facebook din partea celor de la
La Blouse Roumaine, se doreste ca pe data de 24 iunie 2013, cand se sarbatoreste Sanzienele sa se inaugureze Ziua Universala a Iei.

"Ce trebuie sa facem este foarte simplu. In aceasta zi fiecare ne vom imbraca intr-o ie, ne vom fotografia si vom posta imaginea ca poza de profil pe Facebook sau in orice alta retea sociala. Nu conteaza daca ia pe care o purtam este mostenita de la bunici si strabunici sau este adaptata modern de un designer. Important este sa fie alba. Nu conteaza daca va aflati in Romania, daca sunteti romance in strainatate sau doar fane ale feminitatii romanesti. Important e sa o purtati cu drag."
Mie una imi place tare mult ideea fetelor, asa ca let's do it.

Daca si voi va doriti puteti veni cu propuneri si poze la adresa de mail lablouseroumaine10@gmail.com.
 Eu zic sa nu stati prea mult pe ganduri si imi doresc sa vad in 24 iunie cat mai multe ii.

Comments