Ne bucuram de mare/munte! Hai hui prin lume!

Bag de seama ca miroase a concediu si unul de-ala lung in doua etape. Bagajele sunt aproape gata, planul facut din timp, soarele pe cer, marea si muntele la locul lor...ce-ar mai putea sa se intample sa nu fie tot conform planului?!? Niente zic eu!

Plan care include drum + cazare, in rest ca de obicei ma las purtata de "val" aka necunoscut si plec in aventura vietii!!! Cum toata lumea mi-a spus "super locatie o sa vezi ce frumos e" nu mai insist cu detalii gen unde si ce sa vizitez vad la fata locului.

Mi-am pus in geanta de plaja "Portretul lui Dorian Gray" de Oscar Wilde (autorul meu preferat cand vine vorba de citate marete si crete) care la prima impresie pare o carte pentru gay, dar impresie care pe la pagina 45 se mai pierde...e o carte plina de metafore asa ca o voi citi pe nerasuflate. Extra o sa mai iau o cartulie ca nu se stie niciodata ce zile toride voi avea la plaja si setea de lectura e mare!

Acestea fiind spuse v-am pupat eu am plecat!



Comments