Alegria - Cirque du Soleil

Era visul meu sa ajung la acest spectacol, era pe lista mea din prima zi, de la primul vers auzit si reauzit, era visul meu sa fiu acolo si s-a implinit sambata, orele 20:00. Cuvintele sunt prea seci sa descriu atmosfera din sala si ce era in sufletelul meu cand am auzit Alegria (lb. spaniola = optimism, bucurie, veselie).

Nu e doar melodia mea preferata, pe care seful nu o mai suporta (e ringtone la telefon si suna cam des) este si spectacolul care mi-am dorit sa nu-l ratez. Cu o distributie internationala de 55 de performeri si muzicieni din 15 tari, este unul dintre spectacolele cele mai asteptate la noi in tara acum la inceput de toamna, dovada sala plina pana la ultimul loc. Acest spectacol in stil baroc, cu influente de opera si cu o multime de costume in aceasi tema, viu colorate, machiajul, o coloana sonora impresionanta (m-am abtinut cu greu sa nu pun shazam-ul la treaba) ne-a impresionat pe toti prin interpretarea numerelor de acrobatii si a celor trei clovni care au fost haiosi rau de tot. Interpretarea originala a muzicii (totul live) si imbinarea numerelor de gimnastica artistica cu arta, a dus la un rezultat impresionant de indemanare, forta si viteza.

Spectacolul a inclus o serie de numere care ne-au cam tinut cu sufletl la gura, printre preferatele mele: Barele Aeriene (de la aprox. 15m acrobatii se balansau si sareau fara nicio problema), Trapez Sincron, Dans al cutitelor de foc, cele doua artiste - elastice la propriu - care au interpretat un numar incredibil din arta mongola, sariturile la trambulina cand practic toata scena s-a deschis ca o floare, transformandu-se intr-o trambulina sau Barele Rusesti - elastice, care erau sprijinite si sustinute pe umerii artistilor, de unde sareau cu o usurinta fara nicio problema.



Ar fi multe de povestit, cum spuneam cuvintele sunt prea sarace, Alegria este un spectacol care se traieste, o experienta unica si impresionanta, emotionanta si care-ti ofera o stare de bine. Finalul pentru mine a fost cireasa de pe tort, momentul mult asteptat, cel mai emotionant...pacat ca a cazut cortina, ce bine ca au fost prezenta!






Am respectat partial mesajul transmis de a nu folosi aparatele foto, am folosit putin telefonul, nu m-am abtinut la final, recunosc.

Comments