Fifty Shades #TheMovie

Cartea am citit-o pe nerasuflate in 2013, apoi am asteptat frumos in banca mea filmul.
 
O mica paranteza, stiu ca aceasta trilogie e super mediatizata si criticata, ca unii sunt foarte dezamagiti de carte si o considera un mare esec. Acelora le-as spune ca ar trebui sa caute capodopere literale pe alt raft in librarii. Cum spunea prietenul Iubi-Lubi meu, aceasta carte este un fel de Sadra Brown al anilor 2012. Daca vrei sa fii in trend si nu ai asteptari gen metaforele lui Bacovia sau Eminescu, filozofia lui Plesu atunci citeste-o, nu te ghida pe citatul de mai jos, ca e posibil doar sa fii cucerit dar nu si dominat.
 
"Citeste cartea despre care vorbeste toata lumea!
Romantic, amuzant si incarcat de erotism, acest roman te cucereste, te captiveaza si te domina." 
 
Atat despre carte, nu e de povestit, e de citit, e ca o telenovela care la sfarsitul fiecarui capitol te prinde si esti curios sa vezi ce-a mai facut Esmeralda Anastasia si Jose Armando Grey. Am citit-o din curiozitate, mi-a placut, apoi am trecut la altele, nu am judecat, pur si simplu dupa Sfarsit e chiar Sfarsit.
 
#The Movie, pot sa spun, sincer, ca din film cel mai mult mi-a placut muzica. Am trait fiecare scena si am iesit din sala cat de cat multumita. Nu cred ca exista vreun naiv care sa aiba impresia ca filmul poate sa bata cartea...ca nu s-a regizat inca asa ceva...
 
Pentru cei care nu au citit cartea ca sa inteleaga si ei ceva din toata povestea asta sa mearga sa vada si celelalte 2 parti, daca se vor ecraniza, intre timp va las sa ascultati ceva ce mie imi place foarte tare.
 
 
Ellie Goulding - Love Me Like You Do
 

Comments