Review: Cum mi-am pus Pila Electronică la treabă

Așa cum spuneam zilele trecute am revenit cu un review mai pe slow motion și altul pe rapid despre Pila Scholl Velvet Smooth si produsele de îngrijire din aceeasi gama Scholl Velvet Smooth.

 

Sunt foarte mulțumită de pila electronică Scholl Velvet Smooth cu cristale de diamant, încă de la primele utilizări s-a văzut că este foarte eficientă. Super ușor de folosit, la îndemână oricând, ușor nu doar de manevrat dar și de depozitat - o am la îndemână tot timpul (iar în ultima vreme sunt tot pe drumuri, dar pila e cu mine) - o recomand cu mare drag.

Prietena mea Anne a folosit-o și a ramas uimită cat de repede călcâiele ei au fost transformate ca în călcâie de bebe, așa că nu ezitați să o cumpărați.


p.s. Să vină vara, noi avem picioarele pregătite. Voi?
 
Enjoy!

Comments