Din seria - citim si noi ceva anul acesta?

Ca tot omul cu scaun la cap la inceputul anului m-am avantat si mi-am propus un super obiectiv - sa citesc 20 de carti!!!

Daaaaa, 20, toate in 2016, fara sa ma ameninte cineva cu pistolul sau vreun mai stiu eu ce blestem.

Nu-i bai mi-am zis eu cand am completat pe Goodreads la sectiunea Reading Challenge cu manutele mele - 20 bucati.

Decizia nu a fost luata dupa cum bate vantul, ci a avut la baza calcule intense, mai exact formula lui Tudor Chirila. Scria el undeva, nu mai retin exact unde - posibil pe facebook - ca nu e chiar capat de tara si nici vreo mare filozofie sa punem mana pe o carte si din cand in cand sa mai citim ceva. Nu doar peretele de pe facebook.

Formula lui Chirila:
Target: 20 pag/zi
Perioada: 365 zile
Consideram: 1 carte = 300 pag.

Rezultat:
20 x 365 = 7300
7300 : 300 = 24,33 carti


ð Fix 20 carti pentru 2016


Zis si facut.

Dar targuiala de-acasa nu da niciodata, dar niciodata cu cea din targ.  Mai exat, suntem fix in luna mai, MAI 2016, aproape de jumatatea lunii si eu am citit fix: 3 carti:

Ma ingrozeste gandul ca aproape jumatate de an a trecut, la care se mai adauga una bucata nunta, si totusi nu ma las, am citit 2 carti intr-o luna, dar altceva nu am facut, asa ca imposibil nu e. Plus ca ma relaxez cand citesc si chiar imi place activitatea asta.

Astept recomandari si daca se poate o carte doua, fie si cu imprumut sau di tat. Iar daca nu e cu suparare (acum bag mana adanc) ca sa citesc direct de pe Kindle vreun ekoob, fie el in pdf, epub, sau orice extensie aveti...se poate?

Keep calm and read!


p.s. Daca sunt persoane care nu inteleg de ce mi se pare 20 mult tin sa mentionez ca poate nu e mult, dar criza in care sunt ma face sa cred ca nu voi reusi, iar esecul nu e considerat a fi o solutie.

Comments