9 lucruri fără de care nu aș putea să trăiesc

Am citit anul trecut un articol despre lucrurile fără de care fie omu' cât de mic nu poate trăi și mi se pare cam trist fie să ne limităm doar la 9, fie să nu putem trăi fără niște lucruri.
Acum pe bune, chiar așa să fie?

În trecut eram mega dependentă de lucruri, nu oameni (cu oamenii povestea e mai lungă și poate o voi aborda în viitor), foarte rău făceam. Cea mai mare tâmpenie, din punctul meu de vedere, este să fii dependent/atașat de LUCRURI.
Mi-a trebuit ceva vreme să reușesc să mă debarasez de acest prost obicei, că am ajuns la performanța să mă lipsesc și de oameni e altă poveste...nimeni nu-i perfect. A nu mă înțelege greșit, că nu-s de fier, mama rămâne în topul preferințelor.

No bun, și totuși hai să încheg o listă în caz că pic din avion și aterizez pe o insulă pustie. Deși de la bun început țin să menționez că ceasul, brățările, verigheta și inelul sunt la purtător oricând, oriunde...și ALFIE, doar că el nu e lucru e puiuțul meu:

1. Telefonul, bată-l vina, conectat la 4G+bateria de rezervă (presupunem că insula nu e chiar low buget). Există cineva care ar putea trăi fără telefon, internet, instagram si facebook??? O viață??? Hai să recunoaștem, să nu ne ascundem după degețel...

2. Biblioteca cu cărți + site-ul elefant.ro, cât stă telefonul la încărcat trebuie să mă delectez cu ceva, iar cititul e o pasiune veche. În aceași categorie intră și kindle-ul că tot la cetit ajută.

3. Hamacul, nu-l am dar îl vreau. Sor-mea când și l-a cumpărat s-a gandit la mine, cred, mi-a făcut vara mai frumoasă când ma alintam în hamacul ei. Tare bine mai era. La umbră, în bătaia vântului, dormit, citit, relaxat, orice în hamac să fie. 

4. Ochelarii de vedere, că cei de soare sunt deja uitați prin sertare. În ultimele 3 luni îi port 98% din timp, am intrat de câteva ori cu ei la duș...am adormit cu ei pe nas...cred că trebuia să-i pun cap de listă, dar e ok și pe poziția 4.

5. Pudra/iluminator, sunt femeie am și eu defectul meu. Bine și rimelul ar merge dar mă pot limita DECÂT la pudră.

6. My bottle cu apă rece, minerală dacă nu cer prea mult, pentru hidratare, sete, rinichi...pentru orice e nevoie.

7. Crema de mâini am observat că e singura chestie care dacă lipsește din poșetă nu e prea ok, nu știu de ce și de când am devenit dependentă de ea.

8. Euthyrox-ul, nu-s perfectă am și eu hiba mea, trebuie tratată și e pe viață, nu fac urât dacă uit să-l iau dar e bine să fie pe listă.

9. Card-ul, ok e pe ultima poziție dar se poate inversa și începe cu 9 oricând vreți. E un must have în ziua de azi indiferent de țară, stradă, oraș.

Voi? Care-s lucrurile fără de care viața e pustiu?



#toatelucrurileîntrunsingurloc, #funny,




Comments