VIVRE sau a nu vivre - crează GRAVĂ dependență

Dependența mea de shopping online e o boală incurabilă, atenție se ia!!!

Am observat nu doar că Internetul mă controlează din umbră ci și că sunt foarte dependentă de el, mă posedă de nu-ți vine a crede. Nu-mi amintesc să fi stat fără butonarea telefonului, fie aplicații, fie navigare în online de foarte multă vreme. Fac pauze chiar și atunci când citesc (cărți), pauză de butonat telefonul prin care se înțelege ușor navigare pe internet. Bată-l vina!
Nici nu mă pot lăuda cu vre-un minim de efort depus pentru a nu ajunge în a face acest lucru. Iar mai nou, 3G, 4G, wifi e peste tot...suntem manipulați.

Mno și acestea fiind spuse, vreau să vă împărtășesc site-ul meu cel de toate zilele lucrătoare, în weekend nu mă ating de el (curios), pe care îl vizitez fără ezitare și cu greu mă chinui - în ultimul timp - să nu plasez o comandă mică mică (am primit ordin de-acasă să mă opresc din a mai comanda ceva, orice, pe motiv că avem de toate, DA DA DA - la ce ne trebuie nouă toate astea?!?). Doamnelor și domnilor, vă prezint site-ul VIVRE.RO, cel care-mi "spală creierul" și-mi dă bătai de cap.

Ce-mi place la acest spălător de creiere, modul de prezentare al produselor, au de toate pentru toți, calitate mică, medie și până la produse de lux, îmi place că ai posibilitatea să returnezi foarte ușor fără nicio explicație - dar asta e cam peste tot în online, că sunt produse pe care nu le găsești chiar la tot colțul. Nu-mi place că durează foarte mult până le primești - de la 2 - 4 săptămâni...între timp mai plasezi vreo 3 comenzi și nu le poți cupla...dependența bat-o vina.

Cel mai drag produs comandat, mult căutat și așteptat e minunăția de mai jos:


Pe care nu-l folosesc, normal că stă la loc de cinste, acoperit cu un cearceaf, să fie protejat de praf. Aștept zile bune să mă pot bucura de el, din 16 martie 2015 tot aștept. Dar el stă frumos la Sibiu, în timp ce eu am schimbat 2 case in Alba-Iulia și momentan locuiesc in Cluj-Napoca...

Tare mi s-au lipit de retină când eram în febra pregătirilor pentru nuntă, a fost dragoste la prima vedere...doar pentru mine, restul n-a mai contat. Cum pentru nuntă am ales lemnul, iuta și nuanțele de bej, roz pal și alb s-au potrivit mănușă, că nu am putut justifica necesitatea lor nu mai contează:


Pasiunea pentru ramele foto a fost dusă la extrem, deja se găsesc prin toată casa (de la Cluj) și de la Sibiu...să se știe că-mi plac...


Aș avea de înșirat foarte multe dar mă limitez la cele mai dragi, fără de care viața ar fi fost pustie, ultimul colet venit e despre și cu el, cel care trebuia să fie galben sau verde masliniu, din plastic și pentru bucătărie, dar m-a cucerit cu ale lui culori și acum stă în living-ul aglomerat din Cluj cu speranța că într-o bună zi va avea și masa lui.


Am făcut și un calcul din martie 2013 și până în decembrie 2017 am cumpărat de fix 5.821 lei, din care poate 10% a fost returnat...mult/puțin las experții să decidă. Sunt foarte mulțumită de lenjeriile de pat, cuverturi, prosoape și tot ce însemnă set de paste fie din inox, lemn sau portelan.

Dacă aveți alte recomandări sunt bine venite!

Spor la shopping!

#dinbucătăriamea #scriucasănuuit




Comments

  1. Ha, sînt mai rău decît tine! Din septembrie 2015 și pînă astăzi am cumpărat de 6369 de lei. Singurul retur l-am programat astăzi, pentru 12 lei... În general, sînt mulțumită de ce am cumpărat dar am reușit să răresc drastic comenzile la ei, la doar trei anul trecut, de la o medie anuală de peste 10. La un moment dat mi-au trimis un voucher cadou de 50 de lei că se sesizaseră că am stat pe tușă vreo jumătate de an. Zic eu că ai putea să încerci să pui lucrurile în coș și apoi să analizezi dacă chiar ai nevoie de ele și să le ștergi. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ce ma bucur ca nu sunt singura :)).
      Hai ca tot ai noroc daca ai primit si un voucher, momentan ma abtin...pana sar iar.

      Delete

Post a Comment