De prin cărți adunate

Ziceam încă de ieri că mă apuc de cartea Mâine de Guillaume Musso, zis și făcut, citind am ajuns să caut pe google.maps locația din descriere (nu o să știu niciodata de ce) dar am găsit-o, o bilă albă pentru scriitor - nu e doar ficțiune - mi-am zis:

1. "Matthew coborî în salon. Parterul locuinţei era scăldat într-o lumină difuză. Locuia de trei ani în acea casă din cărămidă roşie situată la colţul dintre Mount Vernon Street şi Willow Street. O townhouse drăguţă cu uşă albă, masivă şi obloane negre din lemn, care avea vedere spre Louisburg Square. Se aplecă pe fereastră şi se uită la ghirlandele de beculeţe care clipeau, agăţate de gardul din fier forjat al parcului. Toată viaţa ei, Kate visase să locuiască în centrul istoric al Bostonului."






Dar stați că vine și bila neagră (pe la pagina 82):

2. "A doua zi 21 decembrie 2011
Când se treziră în ziua următoare, Emma şi Matthew avură amândoi acelaşi reflex: îşi verificară cu nerăbdare e - mailul şi răsuflară uşuraţi văzând că nu au niciun mesaj.
....
 — Vii cu noi la magazinul de jucării? o întrebă Emily.
 — April lucrează azi, zise Matthew. 
Dar e duminică! obiectă fetiţa. 
— E ultimul weekend dinaintea Crăciunului, explică April. Galeria e deschisă în fiecare zi pentru ca adulţii să-şi poată face şi ei cadouri, dar nu mă duc decât la prânz, aşa că pot să merg cu voi de dimineaţă."

dar la o simplă verificare, nu e duminică ci miercuri.


Acum stau cu ochii în patru să văd unde-l mai prind cu mâța-n sac!!!


Later edit. Cea mai mișto carte ever (așa zic de fiecare dată) m-a ținut cu sufletul la gură până la final. Recomand!



#readlallyoucan #findmistake #readisfunny

Comments