Hai să citim cu picii noștri. Prima lor lectură.

Prichindelul tău ce pasiune are?

Azi Bianca mi-a dat o super idee (deși cred că în online există n-șpe mii de postări pe tema asta, dar una în plus nu strică, plus că momentan mă ajută să păstrez informațiile mai ok decât într-o agendă), acestea fiind spuse, tema de azi - cărți de citit pentru pici.

Bo, mi-a trimis mai multe recomandări, băiețelul ei de aproape 6 ani deja citește și e foarte pasionat de asta. Ceea ce mi se pare foarte ok pentru un puști. Eu sunt genul de persoană care cumpără copilașilor cărți, așa că luați aminte, oul kinder și o carte best present ever...pentru eu, că cei mici nu știu cât apreciază dar îi pregătim spre mari aventuri de care ei habar n-au idee.

Încep cu preferatele mele, mai exact minunatele cărți ieșite din cuptorul prințesei urbane - Ioana Chicet Macoveiciuc (o parte le am în biblioteca mea personală o parte musai de achiziționat) și anume:

1. Te iubesc orice-ai face 



2. Mami, e gata?



3. Împreună, soluții de joacă și iubire la probleme mari și mici  


4. Băiețelul cu aripă de fluture


Știu că sună ciudat, dar sunt delicios de frumoase aceste cărți cu ale lor ilustrații, pe elefant.ro momentan în mare parte sunt indisponibile, dar au cel mai bun preț, ori răbdare ori search în online, dar e un must have, trust me!!!

Pentru cei care nu știu am una bucată Cameli Anne Mari, de 7+, care urmează să se "joace" cu al ei tată cu următoarea carte -100 de jocuri distractive si educative, o să revin cu păreri la cald:



Și probabil tot pentru școlărița noastră o să cumpăr seria Prima mea lectură de Holly Webb pentru că una dintre cărți e cu și despre - ALFIE - ciudat dar în engleză e Leo...preferăm Alfie adică în limba română:



Lista continuă cu Apolodor, cine nu l-ar iubi, avem Cartea cu Apolodor - Gellu Naum și A doua carte cu Apolodor - Gellu Naum de care piticii sigur sunt atrași:

Ca lista să fie stufoasă mai trec în revistă încă o colecție, mai exact seria Magia naturii, enciclopedii poetice, scrise de Dianna Hutts Aston cu ilustrații de Sylvia Long pe care eu le-am găsit pe site-ul editurii gama - aici.

Acestea sunt ce am eu plus recomandări de la Bianca, mamică de Luca de aproape 6 ani. Cred că unul dintre cele mai frumoase lucruri făcute împreună cu picii e cititul, și e o idee super ok să le insuflam pasiunea pentru citit încă de la o vârstă fragedă, o activitate de zi dar mai ales dinainte de somnic pufos.

Acum că stă să vină Iepurilă poate o cărțulie nu e o idee tocmai rea, ce ziceti? Ce mai recomandați?





#primamealectura #unpiticcareciteste #aicarteaiparte

Comments