Mini biblioteca mea - în devenire - cea de la Cluj-Napoca

N-ai carte, n-ai parte!!!

Pentru cei care mă cunosc stiu de pasiunea mea pentru citit, care a dezvoltat latura mea de shoppinguială tot mai intensă. Pe scurt eu am avut tot timpul perioade când cumpăram câte ceva, dar fără limită. Inițial au fost țoalele fie online fie fizic, încă îmi amintesc cum mergeam noi fetele la București (din Sibiu) să bem cafeaua și să cheltuim banii la miniprix pe hăinuțe și tot mă plângeam că nu am cu ce mă îmbrăca, apoi a apărut miniprix.ro și zara.com.ro și dulapul spre disperarea mamei se tot umplea. Apoi mi-am luat electrocasnice, posibil pentru zestre sau să-l mai calmez pe tata: fier de călcat, robot de bucătărie, storcător de fructe, blender ca mai apoi să mă reorientez pe cărți. Și orice aș face după un parfum, o rochie, o furculiță tot la cărți ajung.

Încă visez cu ochii deschiși la colțul meu de bibliotecă cu fotoliul și măsuța rotundă plină plină de cărți la lumina veiozei și mi-ar mai plăcea spre pensie sau de ce nu mai devreme să mă retrag într-o biblitecă/librărie...ador mirosul hârtiei, a cărții proaspăt ieșită de la tipar...

Mi-a zis cineva sau am auzit, nu mai rețin exact, dar ideea era că fiecare om trebuie să aibă propria bibliotecă, că o casă fără cărți e săracă. Și mi s-a întipărit atât de bine încât am început să-mi creez propria bibliotecă.

Am stat o perioadă în Alba-Iulia, apoi m-am mutat la Cluj-Napoca, la ambele locații s-a creat o mini bibliotecă care a tot crescut. Ieri s-au mai alăturat 5 cărți, iar a 6-a e pentru Cameli care cu siguranță începe să primească în loc de jucării cărți și iar cărți (doar eu fac cadouri la copilași cărți și nu plușuri?).

Comanda de ieri:



 





Și încet încet nu mai avem loc în casă, deși acesta e un loc improvizat pentru că rafturile sunt pline de ceva vreme:


Acum voi lua o mică pauză din a cumpăra, cel puțin o scurtă perioadă, până mai citesc din ele, deși în ultima vreme am folosit mai mult kindle-ul... goodreads îmi arată că în 2018 am 7 cărți citite, un atlas răsfoit și vreo câteva începute care mă așteaptă ba pe noptieră, ba în kindle.


Noptiera mea în așteptare

Pentru o viitoare listă, ce-mi recomandați? Știați că am ajuns să pozez biblioteca cumnatei ca să am idee ce aș putea să mai aduc în a mea? :))

Enjoy the words!



#readallyoucan #books #readingisfunny 

Comments